ניווט באתר > דף הבית>קורס "תשקיעי בעצמך" פורום פיננסי לנשים

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

קורס "תשקיעי בעצמך" פורום פיננסי לנשים

מידע כללי

תשקיעי בעצמך

OWN YOUR FINANCIAL FUTURE

 הסדנא בת שלושה מפגשים בתאריכים: 2.5.22, 10.5.22, 17.5.22 בעלות כוללת עבור שלושת המפגשים של 20 ש"ח.

מספר המקומות מוגבל והוא על בסיס מקום פנוי.

 

נשים בוחרות בחופש ובעצמאות הפיננסית שלהן, הן מציבות לעצמן מטרות ומגשימות אותן (גלובס, 2021).

כנשים עשינו דרך ארוכה בכל מה שנוגע לקידומנו בחברה, בכנסת, באקדמיה, בהייטק ובתחומים רבים נוספים. ניכר שבשנים האחרונות אנחנו צועדות בביטחון גם בעולמות הפיננסיים. בתחומי ההשקעות והמסחר בשוק ההון מחקרים מראים כי נשים משקיעות טוב יותר מגברים (וורניק, בית ספר לעסקים, 2018).

כדי להבין איך את יכולה להשקיע בעצמך, לקבל החלטות פיננסיות טובות יותר ולקחת אחריות על העתיד הכלכלי שלך, יצרנו ב- IBI בית השקעות סדנה ייחודית בת 3 מפגשים בלעדית לחברות פורום תשקיעי בעצמך. בסדנה נדבר על השקעות ומטרות אישיות והדרכים השונות לחבר ביניהם.

 

מי אנחנו?

IBI בית השקעות הוא מבתי ההשקעות המובילים, היצירתיים והחדשניים בישראל, עם ותק וניסיון רב בשוק ההון (השנה חגגנו 50 שנות פעילות!), המספק פתרונות ייחודיים בתחומים פיננסיים רבים. אחת המטרות  המרכזיות שלנו ב-IBI היא לאפשר לצרף נשים למעגל הנהנים והנהנות מההזדמנויות החדשות ששוק ההון מציע ובכך לתרום ליכולתן להגשים את הרצונות הפיננסים שלהן.

אורה אריאל היא מומחית השקעות שצמחה מהשטח ורכשה לאורך השנים ניסיון מעשי בעולם ההשקעות. כיום, היא מרצה ומלמדת קורסים בהשקעות. היא מייסדת האתר הפיננסי האופטימית ופודקאסט משקיע תקרא לאחותך. שניהם מיועדים להגדיל את האוריינות הפיננסית ולקדם השקעות בציבור ובקרב נשים בפרט.

 

מפגש ראשון – הצעד הראשון להשקיע בעצמך

במפגש זה נדון בנושא העצמאות הפיננסית של כל אחת וחשיבותה בהיבטים שונים, הדרך להגשמת מטרות ותכנון העתיד הכלכלי שלך ושל משפחתך באמצעות יעדים ודרכי פעולה. במפגש זה אורה אריאל, משקיענית (אישה שמשקיעה בעצמה) תשתף את סיפורה האישי העוסק במרכיבי ההצלחה בעולם הפיננסי דרך העיניים שלה.

 

מפגש שני – ידע פיננסי זה כוח

במפגש זה נערוך הכרות עם מושגי יסוד מהעולמות הפיננסיים, בהם שוק ההון, מסחר בבורסה, מדדים, קרנות נאמנות, ניירות ערך ואג"ח בארץ ובחו"ל. נכיר את השחקנים בשוק ההון ואת רשויות הפיקוח על שוק ההון ונלמד על פסיכולוגיה של קבלת החלטות.

 

מפגש שלישי – מתיאוריה לפרקטיקה - במפגש השלישי והאחרון נערוך צ'ק ליסט למשקיעה המתחילה שיכלול גם מענה על שאלות. נציג בפניך כלים פרקטיים לניהול יעיל של הנכסים הפיננסיים: נבין יחד אילו שאלות חשוב לשאול וכיצד להתאים בין המטרות והצרכים הכלכליים לבין פתרונות ההשקעה שעומדים לרשותך.

 

עם מה תצאי מהסדנה?

הבנה כיצד ניתן להפיק את המקסימום מההשקעות שיש לך כיום (תיק השקעות, קרנות פנסיה, השתלמות נדל"ן וכדומה)

בניית צ'ק ליסט נכון והתאמה בין פתרון ההשקעה למטרות והצרכים שלך כך שתדעי לבחור את מה שהכי נכון ומתאים עבורך

ידע, וכלים פרקטיים לניהול ישיר או משותף של העתיד הכלכלי שלך

היכרות עם מה שיש לשוק ההון להציע: בורסה, נדל"ן מניב, קרנות השקעה ועוד

שותפות למסע, מבית IBI בית השקעות, אשר יתמכו בך לאורך הדרך הכלכלית שלך

 

תאריך יום ושעה מיקום עלות כניסה
02/05/2022
א' אייר התשפ"ב
שני
18:00
בית אריה קלנג 20 פרטים בטלפון -6452* של' 2
תאריך 02/05/2022
א' אייר התשפ"ב
יום ושעה שני
18:00
מיקום בית אריה קלנג
מחיר 20
רכישה פרטים בטלפון -6452* של' 2
יומן גוגל יומן אאוטלוק יומן אפל